It means "can't stand it". 頂 ding in Cantonese means "to stand against" - 究竟係「冇得頂」定「定唔順」定「頂唔泡」呢?

Wednesday, October 26, 2005

獨食難肥

近兩年來,每次見到一d冇見幾個月的朋友,大部份對我講的第一句說話都係:「嘩你做乜瘦左(咁多)」。
我成日話如果我知,我一定會出書,介紹無痛減肥法,有成功例子如我,必賣。

其實,我知道點解。因為我寂寞。因為成日食飯都冇人陪,所以太煩唔想食,唔揀到自己好想食的話就唔食。而且食都食得唔開心。
以前住嶺南,因為同房幾乎冇返過房住,我過左大半年單人房生活。後來k住進來,Judy又成日黎食飯,伙食又好左好多,個陣時我都肥左一dd。後來讀城大,因為要返工,經常在來往的途中食午餐,非常麻煩,經常唔知食乜。
好多人話可樂同芝士蛋糕好肥,但係當一餐只係飲一罐,或者只食一件,就想肥都難。我成日都會肚餓,但肚餓又未必一定有野想食。
其實,對比街上一d好瘦好瘦的女仔,我都唔算係瘦得好恐怖。我只不係,唔想再肚餓。

前排在學校的email收到以下電郵,非常奇怪, 因為本身呢個電郵都已經好奇怪,真係估唔到在香港,有乜野人會用佢呢個服務。第二奇怪當然係因為我收到,聽者有意。第三奇怪係佢from的電郵竟然係cityu.edu.hk,但好明顯係錯架喎。

From: Rebecca@Lau.cityu.edu.hk
To: dont
標題: 增肥!

好多人話增肥容易減肥難~
都市人的西式飲食文化都趨向令人肥胖,但有幾多人知道對於一個食極都唔肥o既人黎講,'增肥'簡直係只能夠幻想而不能實踐的願望?!
有人一日食五餐,有人強迫自己餐餐大魚大肉,有人經常運動健身甚至配合增肌奶粉也生不出一點肉來,其實他們只想外型好看一點、自信多一點、體力好一點....但最終卻令人失望,但又不可不堅持下去。
試想想...如果一個人的吸收系統出現問題,吃什麼也不能吸收當中的營養,那豈不是白白浪費食物???
而運動就只能收緊線條及加速增肥的進度,但如果連生肉的運作也不行,又說什麼收緊和加速呢?!
白花金錢已不在話下,而每當看到街上擁有健碩身型的人就只有羨慕不已。
而我已經掌握到增肥的要訣了~ 成功案例多不勝數!
無論是由細瘦到大,食極都唔肥,或者天生體弱者,我都能一一解決!!!
如果你是當中的一份子,而又認真想增肥的話~
Email 你電話比我 fiteasy@yahoo.com.hk 或者打 (852) 92764313 Rebecca問清楚d啦 ^_^!
*值得與你身邊的朋友分享啊!~
(尤其是香港呢~ ^^ )

No comments: