It means "can't stand it". 頂 ding in Cantonese means "to stand against" - 究竟係「冇得頂」定「定唔順」定「頂唔泡」呢?

Monday, July 11, 2005

愉快的朋友聚會

過去三天都有朋友愉會, 也是愉快和瘋狂的。

星期五夜晚和義工組朋友吃晚飯,到沙田王家沙吃上海菜,出奇地有十一人出席,而且負責聯絡的是一個很久沒有出現的組員。其他所有人都不知道為什麼會突然組織聚會,我最初以為發起人轉行做保險或傳銷呢:P
全晚都充滿笑話和笑聲,包括燒蘋果,曹美女及買魚肥佬陳志靚,亦有成個月冇笑過的亞甘。我們相約八月二十一日去海灘,九月初上船。

星期六日去長洲宿營,東堤。打牌,鋤dee,玩Uno是指定動作,然後便是陽光與海灘時間。星期六陽光不是太多,很好,原以為會下雨呢。原本不會下水的菜進添先生,因我放了一堆濕沙進他的褲內,因而要下水。買了沙灘波才知道不可以在沙灘玩沙灘波。於是走到求生員不到的地方玩"排球",被一隻白色狗公襲擊,我有一條傷痕在大腳,我們所有的物件亦差點兒被它認為是方便的好地方....
我看著浮台覺得很近 ,可是當我和曲奇和元元游出去的時候,我卻到了一半便沒有力氣,要他們陪我回岸 >_< 後來元元一個人游了出去,曲奇卻沒有。
影了很多相,不知道會不會收到,你知道.....
晚上在天台燒烤,以及吹水。我吃了很少,可能覺得熱氣,很快便沒有吃的意慾。然後打牌,勁輸,只贏過一次,得三番,仲要勁出沖。樓上仲有燒烤,據說Henry變成了都市閒情主持人,勁講勁講....
到十二點幾一點,就出去食糖水,返黎之後就勁悶,電視又冇野做,仲差d訓左。其間瑛燕特然唔見左,好擔心,又打唔到電話俾佢,原來係起附近傾電話。佢返黎之後就開始塔羅占卜,竟然有人話我準!
勁悶,就開始有人話玩Uno,仲要拉左原本已經好眼訓的番"木見"一齊玩。原來番"木見"之前一直都唔係好識玩Uno!!玩左一陣,就有人覺得悶悶地,都係計分刺激d,所以就計分。仲話如果輸的人要請其他人飲野。番”木見”當時都話好架。
咁當然番木見係輸得好徹底啦,第一盤就輸左百幾分,然後都係有輪冇嬴,次次都輸多過二十分。卒之有一次輸少過二十分,我地本來話想唔玩,但佢因為輪緊,就話想再玩落去。我地比次機會佢番身,就俾佢洗牌同派牌,佢一拎上手就全部都係數字牌,就覺得好開心啦。
點知一開始元元出錯牌,罰左五隻,再出的時候就一出出左2隻Draw Four,然後泥鰍就出左佢揀個隻色的draw two,點知我地全部都有draw two,一直傳到番木見,佢一共要罰二十隻牌!!
然後當然係佢輸,一次過輸左二百幾分! 因為佢始終唔係好識玩,有好多draw four同變色牌都唔識用...
然後我地就諗叫佢請飲咩好。點知俾張樂勤諗到,不如請飲茶!:p
所以玩完我地就叫晒所有人起身去飲茶,番木見負責俾一百蚊。真係點都估唔到,玩Uno都要輸一百蚊。

飲完茶已經七點幾,去左訓覺,訓到十一點幾,執完野就離開東堤。諗住起長洲食埋午餐先走,就走左去食海鮮餐!每人只不過係四十一蚊!雖然唔係好名貴的海鮮,但都好食同抵食喎。最奇怪就係,我地問左個伙記飲品幾多錢,佢就答:七蚊一罐,不過你地可以響第二度買返黎飲!

食完飯就走,出左中環之後仲有人問有冇下場,膽粗粗話不如去唱K,點知真係有人話想去!(其實我都好眼訓呀..)後來因為代表出去唱K 的人猜輸左,最後都冇去到。
我返到屋企仲有得睇 American's Next Top Model添!

No comments: