It means "can't stand it". 頂 ding in Cantonese means "to stand against" - 究竟係「冇得頂」定「定唔順」定「頂唔泡」呢?

Wednesday, December 19, 2007

今日生日

今日係畢彼特的生日,亦都係中學同學Kitming的生​日。

由於唔見過幾次電話的關係,Kitming的電話我經已​唔見左,暫時唯一可以聯絡到佢的方法,就係響xanga​留意俾佢,但我唔知點解已經login唔到入我個acc​ount,一係有人唔知點咁用左我個login, 一係,我真係唔記得左自己個密碼。雖然2個都係冇乜可能​的事﹐但又真係發生左。

至於Brad Pitt的生日,我諗我係以盡情搵野黎買咁慶祝。不過,​冇乜收穫,9點幾先返到屋企,但係只係買左個新屋企電話​俾屋企人。

究竟公司交換禮物我會買d咩呢,收到我份禮物的人又會唔​會想打我呢??

3 comments:

bratrice said...

頂,原來已經係19號

Anonymous said...

我生日關你差事?

bratrice said...

Thanks, T. That pic in your blog is cute.